Wednesday, March 4, 2009

My Batrisyia Jadi Perhatian???

Aihh...Batrisyia mummy ni jd perhatian org jerk. Sebelum ni, kakak pengasuh aku dtg jenguk pengasuh aku. Pastu tanye, isya ni anak sape. Pengasuh aku citer, kakak die baru sorang je anak. Bile tgk isya, akak die geram. Siap akak die soh tanye aku boleh tak bg die. Gilerrrr!!!!! Penat aku pregnant, deliver isya, jg die smpi skunk. Pengasuh aku ckp, mane bleh bg, meraung mummy die...Fuhh! Lega skek. Pastu smlm, kwn lame pengasuh aku dtg umah. Scol fwenz dulu2...Kwn pengasuh aku tu laki bwk bini die skali. Pengasuh aku citer, kwn die dh 8 tahun kawen tp tak dikurniakan zuriat. Dah mcm2 ubat kampong n berurut die wat. Tp ttp takde zuriat lg. Bg korunk la, adekah usaha cmtu je mencukupi??? Pengasuh aku pon sambung citer lg...Die geram tgk isya. Die maen dgn isya, gomol2 isya, timang isya tinggi2...Time pengasuh aku citer tu, nk putus jantung aku. Baby mane leh timang tinggi2, lemah smgt budak tu nnti. Pastu pengasuh aku citer, die merayu2 nk soh isya bg kat die. 8 tahun takde anak, smpi mak kwn pengasuh aku tu soh kawen len. Bini die cmne??? Nape die tak usaha ubat kesuburan ke? Nape tak cube wat IVF (bayi tabung uji) ke? Usaha gak tu kan? Pastu pengasuh aku ckp, nak anak, soh laa bini ko beranak...Yg aku pelik, semalam, pengasuh aku jg ramai anak2 jiran jap time kwn die dtg. Tp nape erk isya gak jd pilihan??? Aduihh...lemah smgt aku bile ckp psl bg2 anak ni. Sensitif giler aku rase...Sape tak sayang anak kan??? Isya tu, perangai die mmg comel. Aku n hubby slalo gelak tgk gelagat die. Kadang2 hubby aku geget pipi isya. Geram dgn gelagat die...isya skrg semakin berani. Lasak die spt baby boy...Pengasuh aku ckp, nk dpt adek boy kot. iye kerrr??? Huhuhu...ntahla...skunk, isya dh pro panjat n turun tangga, panjat kerusi makan, panjat kepala katil...Takleh tinggal die dh...Bahayaaaaa....Bile agaknya isya akan jalan ye???

0 comments: