Wednesday, April 29, 2009

ITB Computer

Nila name kedai yg hubby aku bukak...Alamat kedai kami:

329 - A Jalan Gangsa 7,
Taman Gunung Pulai,
81000 Kulai,
Johor Darul Takzim.

Aku dh resign keje kat PCM yang aku rase langsung tak suitable dgn aku tu. Lebih2 lg kene dok under kaum cinabeng ni kan. Berlagak pandai semua benda tp habuk pon tarak. N dieorang ni tak suke kalo kaum kite ni lebih. Biasela, pandai kipas bos...Yg bos plak 1, kaum dieorang je dijulang2...Nape erk??? Sedangkan ramai kaum kite ni yg lebih pndi wat keje dr dieorang tp mungkin kurang dr segi ayat mengayat bos kot. Biaselaaa, kaum mereka kan juara mengayat. Malasla nak ingat lg...dh sebulan resign dh pon. Kalo ingat, wat sakit ati jerk...Aku resign pon sbb politikus n unser perkauman kat situ bak kate sis lela...

So, bile rasminya aku resign, hubby aku pon bukak kedai. Katenye, aku bleh jg kedai die. Maklumla, hubby aku tu cita2 nak berbisnes. Tp die kene keje dulu kat PCM tu n sementara aku, jg kedai die. Even aku tak tau keje bidang die, aku tetap setia tunggu kat kedai ni. huhuhu...Isya plak aku tinggalkan kat pengasuh. Aku berhasrat nak ajar isya dok kedai bersama aku. Tp tgkla dulu...Kedai ni menjalankan mcm2 service. Di ant nya membaiki komputer, menjual barang2 komputer, wat cabling, wat cctv, web-based system, website, design2 template website, stand alone system n akhir sekali kelas komputer...Marilah dtg ke kedai kami...

0 comments: