Saturday, June 13, 2009

Akhirnyaaa isya...

Alhamdulillah...Akhirnya, putri kesayangan ku laju gak jalan setelah cecah usia die setahun ari tu. Macam magic plak rase. Huhuhu...Time die 11 bulan tu, dah boleh jalan n berdiri sendiri cume jarang sgt die wat. Macam malas jerk die. Bile masok je usia die setahun ari tu, tidak ku sangka, isya boleh jalan dgn laju. Skunk ni, tido pon lewat. Asyik nak berjalan jerk. Naekkan die atas katil soh tido, die turun katil, jalan2 dlm bilik. Entah apelaaa isya wat. Tp takpe, pndai naek katil sendiri n tido sendiri...tau2 je die dh tido meniarap kat tengah2 mummy n daddy...gud girl! Dh nak dpt adek ye akak...Aku tak dapat nak update ari tu sbb mertua aku dtg seminggu. Bermakna seminggu aku tak bukak kedai. Kemudian, minggu depannya, aku n isya plak sakit mate, jangkitan virus dr pengasuh aku la. Dah seminggu lg tak bukak kedai. Ni baru nak g kedai. Dats y leh update blog ni. Okla, nak cite tu je dulu...Ade keje nak wat. Persedian utk temuduga SPA 16/6 ni. takotnyeeee....

1 comments:

Unknown said...

jom lawan lumba jalan kaki ngan damia... hehehehehhe
gudlak interview!!!