Saturday, October 24, 2009

1 week b4 Raye...

Kiteorang blk kl dgn kereta baru. Nak test jalan jauh dulu. hohoho..Mule2 aku naek, mabok aku. Muntah2 sepanjang perjalanan. Kelakar btol. Tp skrg dh biase dah. Byk btol aku nak update bende2 baru. Maklumla, aqil n isya tido dah...isya tuuuu, aku tak kesah sgt, pndi tido sendiri. aqil je la nk kene dodoi2kan. Mamat johan nangis tu. hohoho...

Ok, berbalik pd cite td. Kami wat gathering bdk x-dip 06. Besh sgt jumpe2. Beberapa org je yg dh kawen. Yg dh ade anak sorang, sorang je kwn aku. Aku sorang je ade anak dua. n sorang lg kwn aku tgh pregnant. Maksudnye, ramai yang anak dara n teruna. hehehe...

Abes je gathering tu, isya maen gajah gerak sendiri. suke btol isya maen smpi taknak balik. Aku bwk ibu n adek aku g gathering tu. Dieorang laa rajin melayan keletah anak dara aku tu... uhuuhuhu




0 comments: