Wednesday, May 26, 2010

Good News 1: Tawaran Master di UTM, Skudai

Alhamdulillah...Sampai gak tawaran wat master ni. Sbnrnye dah sampai last week tp baru je aku nak bgtau kat sini...Aku amek Sarjana Pendidikan (Teknologi Pendidikan) atau dlm englishnye Master in Education (Educational Technology)...Aku wat part time jer. Nape aku pilih part time? Coz aku ade banyak tangunggan...Lgpon mmg aku prefer kerja smbil blaja ni...ade duit masok disamping tmbhkan pengalaman aku dlm bidang pendidikan ni...Aku amek mix mode (research & coursework)...Tajuk utk research plak, aku cont n enhance tajuk Projek Sarjana Muda (PSM) aku dulu coz aku yakin dgn tajuk tu, aku leh g jauh...InsyaALLAH...Aku mendaftar 30 JUN 2010 ni...No kad Matrik aku? secret la beb....hehehehe....Okla, smpi sini je gud news aku...nantikan gud news yg seterusnye....

3 comments:

Anonymous said...

Salam. Boleh tg bgtau bila biasanya offer master pendidikan utm dibuka dan macam mana nak mohon.

Anonymous said...

layari www.sps.utm.my

then klik online application.

Permohonan dibuka sekarang hingga Mei 2012 bagi kemasukan Sep 2012 / 2013.

Terima kasih.

Unknown said...

nak tanye lah. ade x nursery or baby day care kt area UTM jln semarak tuh. sy akan buat part time master kt sana coming september nih. thanks