Tuesday, February 24, 2009

Thanks Sayang...Love you so much!

Aku rase sungguh bahagia 2nd pregnancy ni... Time 1st pregnancy dulu, aku kat U lg, menyewa rumah bersama kawan2 aku yang same2 diploma dulu iaitu mala, hanim, ham, mis, nad n iekin. Kami menyewa btol2 blakang faculty kami, Taman Rona 7. Hubby aku time tu dok tumpang umah kakak kat Kuaters Hospital. Jadi, kami jarang berjumpa. Pnah skali, 3 weeks tak jumpa krn aku bz dgn study n hubby bz dgn keje. Asyik OT je n blk mlm...Aku hampir2 nak bersalin kat faculty tp nasib baik smpt smpi jb. Hubby aku laa plg sebok time tu. Paling terharu time hubby masok labour room tgk aku bersalin. Beri semangat kat aku mcm tgk bola. Hahahaha...Kelakar bile ingatkan pengalaman 1st pregnancy dulu. Walaupon aku tak dapat bermanja2 dgn hubby krn faktor duduk asing2, namun aku bahagia sgt2...Tapiiii...yg 2nd pregnancy ni lg bahagia sbb kami menyewa umah laen. Setakat aku pregnant ni, hubby aku laa byk wat keje umah kecuali masak sbb hubby aku tak reti masak. Tp die ade smgt utk cube masak. Siap search resepi kat mesra.net lg. hahahaha! 2nd pregnancy ni aku alami byk sgt alahan. Takleh bau ni, tu, sure aku muntah2...smpi cengkung aku dh...Walaupon aku tau hubby letih sgt blk keje tp die tetap bersabar membantu aku wat keje umah...Malam2 tugas hubby buat susu isya. Aku plak tidokan isya. Selain tu, hubby aku banyak bersabar dgn kerenah aku time 2nd pregnancy ni. Kadang2 aku rase nk dimanja2, dibelai...Kadang2 rase nk marah2...Kadang2 nk mkn tu taknak makan ni...Kadang2 merajok tak tentu pasal...n macam2 lgla...Tp hubby aku tetap melayan aku dgn penoh kesabaran, kelembutan n kasih sayang. Terima kasih sayang...Abe amat memahami manje ketika pregnant ni. Dulu, 1st pregnancy, takdepon cmni...Aku byk bergelak ketawa, tiada sebarang alahan sehingga housemate aku tertanya2 nape aku tak muntah2 mcm kat tv...huhuhu...Aktif smpi semua org risau...Tp yg 2nd ni, mak n hubby aku risau dgn alahan aku smpi byk mc...padahal aku baru masok keje...sbb tu confirmation letter aku sorang je tak dpt lg...ape nk buat kan...Ape pon, thanks a lot sayang! Love u till my life ends!

0 comments: