Thursday, February 26, 2009

JCard day!!!!!

Beshnyeeee g shopping time Jcard day. Banyak giler barang aku borong. Mcm2 kami beli. Beli handbag utk mama hubby, beli baju john master utk ayah hubby, beli baju cuddles+seluar puppy winks utk anak2 buah umo 2 years (zaumar n muaz), beli baju+seluar cuddles utk anak buah umo 2 mnths (zakwan), beli baju+seluar soda utk anak buah umo 12 years (mek cha), beli set disney utk anak buah yg bakal lahir tak lame lg n akhir skali utk anak pengasuh aku yg umo 2 years. Then hubby beli baju forest die 3 psg, cantek2! Kain pon sedap...Aku pulak beli pakaian dalam utk maternity, baju+seluar pregnant. canteeekkkk...Yang paling aku suke suar pregnant aku jeans. hehehe...Pastu g kwsn basah. Beli nudget la, beli pack milo, beli pack nescafe, buah2an n aper lg erk? Tak ingat laaa...Jalan smpi nak tercabot kaki rase, nk patah pinggang sbb pilih2 barang...Kiteorang pon rest kat Nandos. Kalo tau, tak nak mkn situ. Punyela pedas gile Hot Peri2. Kurang sedap berbanding time aku form 3 dulu...Lepas rehat, smbg lg shopping yg mane2 terlupa...Dh abes, kami pon balik dgn keletihan. Tp puas sgt bershopping...Smpi ilang masalah aku smlm. Hahahaha! Maybe esok, aku akan terpk semula. Ade bende aku perasan, perot aku dh besar laaa...Dh nak dekat 4 months baby dlm perot...Cepat betul mase berlalu...Okla, esok update lg...

0 comments: