Sunday, December 21, 2014

Kakak dan Adik. Hahahaha

Ini best. Hahahah!!!

Mase batrisyia warded baru2 ni...
Doktor: Teman adik ke?
Mommy: Bukan, ni anak saya...huhuhu
Nurse: Umur awak brape?
Mommy: 29tahun...dah nak 3series dah pon...
Doktor: Really??? I tot u 23 or 24...and how old ur dotter?
Mommy: 6++...Next year standard 1 dah...
Nurse: hah!!! Mcm bdk darjah 4.
Mommy: Tulaaa kakak. Mommy dah cakap, kuruskan badan tu. Kan dah orang panggil mommy ni kakak.
Batrisyia buat muke. Hahhahahaha


Arini gi beli barang2 sekolah...Di kaunter...
Cashier: Teman adik beli barang keeee???
Mommy: Takla kak, ni anak saya. Baru nak masuk darjah 1 tahun depan ni.
Cashier: iyeeee ke? Tak macam anak awak pon. Awak umur brape ni?
Mommy: Umur 29tahun kak...Dah nak masuk 30series dah ponnn...
Cashier: eh, ye ke? Btol ke ni?
Mommy: betol kak. Ke akak nampak saya ni macam lagi tua?
Cashier: Tak, saya nampak awak macam baru masuk 20tahun...Anak awak besar, macam budak darjah 4. Susah nak percaya. Nampak macam adik dan kakak.
Mommy: haaa, tula kakak. Tgk, dh 2kali dh ni. Cepat skit kurus badan.
Batrisyia buat muke. Hahahahahaha


Sejak pakai produk nour ain ni, makin terserlah plak ke'muda'an aku ni. Baru je genap 2bulan bersalin. Sekarang ni, ibu aku plak pakai nour ain, cemburu tgk kulit aku. Huhuhu..


0 comments: