Friday, December 4, 2009

Batrisyia pandai cari makan

Haaa...Entry ni aku nak citer pasal anak dara aku yg skrang dh pandai cari makan sendiri bile die lapar. Time aku sebok melayan anak bujang aku yg tersangatla kuat menangis, dlm keadaan tensen aku menjaganya, Batrisyia seolah2 memahami keadaan mummy die...Jadi, die pon senyap2 turun tangga, tarik kerusi n panjat kerusi, then die amek makanan di atas meja iaitu sebungkus roti. Pastu die bawak roti tu naek atas semula dan pergi kat aku n cakap " bukak"...Hohohoho...Lapar rupenye anak dara aku ni. Sambil2 die makan, aku plak tidokan aqil. Bile dh tido je, cepat2 aku lari kuar bilik, kakak pon ikot lari gak...Aku n anak dara aku turun bawah, wat telur scramble madu gune planta...Abes sebiji telur kakak makan. ishk2...patotlaa berat semakin naek.huhuhu...Aku selalu perasan, bile senyap je, adela tu kakak wat mende senyap2. Kebiasaannye cari makan la...Dats y, ape2 aku letak je atas meja makan supaya sng die cari. Peti ais lom berjaya die bukak. Kadang2 die memekik suruh bukak peti ais tu...die nak cari makan. Batrisyia mummy semakin bijak!

0 comments: