Friday, December 4, 2009

Results...

Nmpknye aku memilih utk naek bas. Sejak aku naek bas ni, aku leh tido sementara tunggu smpi. Tp biasela tdo dlm bas, bergegar2 kan...tp takpe, aku xtdo nyenyak. Kang tdo nyenyak, terlepas plak destinasi. Hehehe...Enjoy naek bas. In addition, kwn2 seangkatan aku baek sgt2! Mmg happening n sekepala. Academic head pon same. Ade je bahan ketawa kami...Lg satu aku suke sgt kat sini, fleksibel. Bile takde kelas, leh kuar g jalan2. Kadang2 g kotaraya, g cs, g mcm2 tmptla. Janji, kertas semua mesti abes marking, bahan pengajaran dh siap sedia, key-in mark n semuala kene complete...Pastu internet bebas...Maen game di kala boring...leh pakai baju lawa2...boleh bergaya...sampai semua org ingat aku ni anak dara. hohoho...Keje pon tak letih. Sgt2 enjoy! TP yg letih perjalanan laa...tu pon yg wat aku letih sgt. Mujur dh naek bas. Ringan beban aku. Kalo tak, sakit2 badan aku driving n tempuh jam yg berpuluh batu. Amat tensen. Kalo ade darah tinggi, confirm meletup punye. huhuhu...Okla, tu je resultnye...

3 comments:

MuzZz said...

Oh!! Jelesnyer I!!!hehe

Pinky Ayu said...

uuu~~~ Janganlaaa jeles ye~~~ Dats y i semakin mude...kikikiki...dok pcm muke leh jd tue. hahahaha!

MuzZz said...

Itu ar pasal..muka dah macam orang tua..erk..ke mmg da tua..hahahha...tapi bila selalu tension..lagi cepat tua..