Thursday, December 10, 2009

Naeklaaa berat badan aku kalo karnival ni berterusan...haiyak!

Adoi...Sejak karnival ni ade kat cosmo ni, duit aku kuar mcm air jerk. Asyik beli makanan jerk. wawawawa...sekaligus meninggalkan herbalife ku n makan aje. Sib baek karnival dh abes ari ni. Kalo tak, naeklaa badan aku lg. Adoittt...Nak kuruskan balik badan ni. Nak kekalkan 50kg jerk. Lg 7kg utk turun smpi 50kg. Caiyokk ayu!

Karnival kat sini mmg besh n very happening! Rumah hantu pon seram. Siap hantu ikot balakang smpi aku tersungkur. adusss...Wayang die pon mcm kite tonton kat panggung wayang die wat. Cafe die wat mcm kat clubbing plak. Fast food mcm nudget n sbgnye pon besh. siap leh delivery lg ke lecturer room. Aku everyday minum ice blended n float. sehari smpi bape kali aku order. Makanan pon same. Total 3 ari karnival ni ade, aku sudah kuarkan duit sebanyak RM60! hanye utk makan n minum je tu. Aku menang dat n silang kata. Besh3! Hebat jugak aku maen dat rupenye...hohohoho

Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. Dengan adanye karnival ni, dapat kenal dgn student2 yg len course. Stkt karnival ni berjalan, ramai tak tau aku ni new lecturer. Smpi ingat aku student dgn tanye aku sem bape dh. Hahaha! Bile ckp aku IT lecturer, mereka minta maaf. Plg memeranjatkan mereka bile tgk family pix aku di studio photoshoot. Tak sangka aku dh kawen n anak dua! Mereka sangkakan aku anak dara lg. Mereka ckp badan aku mcm anak dara, tak macam org yg ade anak dua. waahhh....satu kemajuan dlm diriku! Thanx herbalife krn dpt menurunkan berat badan n mengembalikan bentuk badan yg cantik. Thanx to ma hubby coz diela yg kuarkan modal utk cantikkan aku ni...Aku nak enjoy dgn penampilan diriku skrg selama 2 thn atau selagi hubby tak mintak anak lg laa... hehehe...

0 comments: