Monday, December 7, 2009

Hari yang paling bahagia!

Bangun pagi, kami mandi2 n tros keluar. Tau g mane? G cosmopoint tmpt keje aku coz ade karnival. Aku bwk family aku ke tmpt keje aku dgn 1 tujuan iaitu wat photoshoot potrait family n anak2 aku. Di samping tu, aku wat key chain gmbr family kami. Wahhh...indahnyeee...Menyokong karnival yg dibuat oleh students kat sini...Syabas! Bravo students cosmopoint!

Sblm g kat karnival td, singgah kedai jap. Hubby ade keje nk wat jap. So, aku bwk anak2 aku g makan roti canai. Batrisyia makan roti canai telur sekeping. abis plak tu die makan. Paling aku tak thn, kakak siap tarik tisu n lap sendiri mulut die. Then, die letak balik tisu dlm kotak tisu. Sambung makan balik roti canai. Minum air teh o ais laici. Pastu lap lg mulut die. Hohohoho...Semakin cerdik anak dara mummy ni...Cepat belajar!

Sekarang kakak dh pandai pakai baju sendiri. Satu pencapaian yg cemerlang! Huhuhu...Bile dah tanggalkan selipar or kasut yg die pakai, kakak akn letakkan balik selipar or kasut di atas rak. Bagus btol la anak mummy skrg...

Nanti aku upload pix potrait kami sekeluarga ye. Tak sabar rasenye nak dpt. Coz aku wat size A3. Besar tak? hahahaha...mcm nak wat bunting plak. Okla, aku nak kuar jalan2. Kelas kul 3.30ptg. Lambat lg...boleh meronggeng dulu...

0 comments: