Wednesday, May 20, 2009

Kenape? Kenape? Kenape?

Malam semalam, perot aku asyik mengeras jerk. ade yang 5 minit skali dan ade yg 2 minit sekali!!! Nak beranak ke aku ni??? Ishk, jangan kuar dulu adek...blom cukup mase nak kuar. Berat adek mesti sampai 2.5kg ke atas, baru leh adek kuar...So, aku bergegas makan ubat doktor pakar bg utk kurangkan contraction. Pg ni byk kali gak. Aku jalan pon amatlaaa slow sbb sakit...Skunk ni, ubat tu mcm jalan dah dlm badan aku sbb dh takde dah contraction tp aku mesti abeskan ubat tu...Hubby kene pose bersama ye. huhuhuhu...Maaflaaaa, mase tidak mengizinkan. Nak elak dr bersalin anak tak cukup bulan, tak cukup berat...okiessss??? Kalo bersalin tak cukup bulan tp berat smpi 2.5kg ke atas, tak perlu risau. Tak payah masok incubator. lagipon skunk kan dh ade teknologi baru, matangkan peparu before kelahiran anak. So, anak kuar peparu dh matang n cukup berat...Jap lagi aku ade urusan kat luar lg ari ni. Nampaknye, kene laa tutup kedai siang ari utk settle urusan aku...Nanti aku update dgn cite len ye...daaa~~~

0 comments: