Monday, May 18, 2009

Tag dr Sis Laila

abes utang ayu ye...hehehe

Nama Timangan anda:
*Ayu - Semua orang panggil aku dengan panggilan tu. Aku selesa sgt bile org panggil aku dgn penggilan ni..

*Along - Ni keluarga aku panggil...
Pinky- Arwah ayah aku panggil aku sempena aku ni gile pink dr kecik lg...
*Duyung - Mak aku suke panggil aku singkatan kpd air mata duyung. Tau sbb ape? sbb aku suke nangis dr kecik smpi la ke besar.huhuhu...
*Manje - gelaran yang diberi oleh suamiku sejak di awal perkenalan kami sehingga sekarang. Die kate aku ni manje sgt. skunk pon, wlupon ade anak, hubby aku kate aku ni baby besar, manjeee....huhuhu

Anda seorang yang:
*Laugh out loud!

*Suke senyum...
*Suke berleter sejak jd mummy ni. Hubby aku ckp, mcm pop corn tgh masak. hahahaha!
*Suke mengemas...
*Suke lipat baju...Hubby aku kate, aku lipat baju mcm gune pembaris. Huhuhu
*Diam bile marah. Tp bile dh hot sgt, baru kuar sore kuat, lantang smbil menangis. Sbb bile nangis smbil marah, timbul kekuatan n keberanian..
*Manje dgn arwah ayah. Kini manje dgn hubby...Sian hubby, pnat nak layan...hehehe
*Kuat merajok...Tang ni hubby aku letih. tp rajok aku tak lame sbb bile hubby sayang2 aku, elok tros. tp bile wat tak tau, aku plak marah hubby sbb tak pujuk. hahahaha...
*Suke ckp bukan2. Ni perangai buruk yg sukar aku hakis dlm diri aku. Hubby aku geram sgt bile aku neh suke ckp bukan2...bile erk nk buang tros dlm diri ni?
*Suke berkawan...nak kumpul ramai2 kawan.
*Suke bercerita...
*Suke kuar jalan2...isya pon suke, kan isya kan?
*Suke kaco suami tido. hehehe...tang ni hubby aku geram dgn aku...
*Suke usik n sakat hubby...Besh tgk hubby ketawa n gurau2 dgn die...

dahlaa..cukup2...byk plak nak bitau...

Insan teristimewa??Describekan dia terlalu Istimewa di mata anda:
Suami, anak2 n keluarga...krn mrk memberi sinar dlm hidup aku dan menerangi cahaya di kala aku di dlm kegelapan.

Lagu kesukaan anda:
Takde kot...Sbb semua lagu sedap...

Makanan kesukaan anda:
Segala makanan yg letak blackpaper...huhuhu...

Warna kesukaan anda:
PINK dulu, kini dan selamanya....

Tiga benda mesti ada dlm beg anda:
Purse, handphone n kunci umah


Kali terakhir masa anda menangis & kenapa:
Tak ingat sbb aku ni byk nangis time pregnant neh...uhuhuhu

0 comments: