Monday, May 18, 2009

KONVOKESYEN UTHM ( 8 - 11 OGOS 2009 )

Haaa...tajuk di atas telah menerangkan aku akan konvo tak lame lg...penat menanti...yela, abes awal 1 sem. jenuh menunggu...sbb bile tak konvo neh, ssh nk mintak keje sbb certificate n transkrip yg ori tak dpt lg kan...Tak sbr rasenye nak konvo... nak jumpe kawan2. rindu giler kat dieorang. Paling tak sbr ialah bawak anak2 aku, suami, ibu n adek aku g konvo aku. punye la besh sbb org yg penting dlm idop aku di sisi aku...hubby aku punye excited aku nak konvo tp die lupe yang die takleh masok dewan tgk aku sbb kene jaga putri kesygn kami. hehehe...Time konvo tu jugak, kndgn aku masok 38 weeks...tau ape maksudnye? tgh sarat beb...haih...harap2 sempat aku berkonvo...adek, kuar after mummy naek pentas konvo ye...So, mulai skrang aku takleh lasak2 lg...kene dok diam je, takleh aktif2...hehehe...

Cakap psl konvo neh, kebiasaan kami suke nk tunjuk baju2 terbaru...oleh krn aku ni tgh sarat mengandung, aku terpaksa pk design yg sesuai n cantik utk ari konvo aku. Ade sape leh bagi idea???

0 comments: