Friday, May 29, 2009

Surf Surf Surf

Ari ni aku byk surf...persiapan utk 2nd baby. Ahad ni, kndgn ku mencecah 7 bulan. Syukur Alhamdulillah...aku tgh cari bengkung yg besh...tungku...nmpk gaya mcm set leesa formula je besh tp ongkosnyaaaa??? ari tu dh simpan duit utk beli keperluan bersalin tp aku terdesak, terpaksa gune duit tu utk brg2 keperluan anak sulong ku. Daddy tgh sesak ni...Mummy kene bantu. Sian daddy...Doakan, murah rezeki daddy...hehehehe..Aku baru order B3 tadi...hope cptlaa smpi. Blk umah ni, aku kene selongkar lg skali, ade tak B3 aku. Nape ilang??? B4 - B6 semua dh ade...time cmni laaa dh takde...adoittt...risau aku dibuatnyee tak makan salindah ni...Bile aku tgk kndgn aku semakin meningkat, setiap kali tulaa konvo bermain difikiran aku. Aku berharap sgt, aku sempat naek pentas utk konvo...Blk dr konvo, kalo nak bersalin, bersalinlaaa...asalkan aku ade kenangan gmbr bersama2 family ketika aku 2nd pregnancy dan juga kawan2...Paling aku tak sbr melihat telatah anak sulong aku nanti...Cmne laa isya time mummy konvo nnti yer...

Oh ye! aku selalo lupe nak bwk kabel utk transfer pix2 terbaru isya ke dlm pc...padahal aku nak upload yg terbaru tp lupe lg...Takpela, nnti aku update lg kay...

Esok JOM HEBOH2 kat danga bay...aku bawak anak aku, pengasuh aku n anak2nya g jom heboh2....besh! besh! dapat jalan2!

0 comments: