Sunday, May 3, 2009

Umah Baru Makngah.....

Besarnyeeee umah baru makngah aku. satu juta dlm kiraan aku. perobot2 die elegant! mmg besh...ruang tamu dasyat...tmpt makan mcm cafe..bilik2 sepupu aku very elegant! cntik giler...aku jeles sbb color pink bilik dieorang. hahaha! 1 MAY 2009, mak sedara aku wat doa selamat. so die jemput ramai org dtg melawat2 umah die. mmg besh. kami sefamily turun awal pg. ingat nk tlg2 tp takde ape nk tlg. so, lepak2 maen dgn sepupu sepapat yg lame giler tak berkumpul...Tp sayang, aku balik cpt sbb kene hntr k.ipar sefamily naek train. sedey....tp takpe! sbb esoknya, 2 MAY 2009 wat bbq. mmg besh giler! bygkan la family besar berkumpul, mmg happening giler! bapa2 sedara aku maen pingpong. dh la semua boroi...mmg klako giler...smpi isya pon suke giler. Tp pelik dgn isya. Nape isya takot dgn org erk? melekat jerk kat bdn mummy...smpi daddy amek pon takmo. ditarik2nye bdn aku...pelik2....then, kiteorng pon nak rase tido kat situ...beshnyeee...tak smpt snap2 pix tp takpe, nnti aku mintak dgn sepupu2 aku n adek aku...

0 comments: