Sunday, November 29, 2009

Aqil dah gelak besar

Semalam aku g kenduri kawen kawan x-dip aku. Dlm keta time jam yg amat dasyat ketika balik, aku pon maen geletek2 aqil. Buat pertama kalinya aku dgr aqil gelak besar. huhuhu...suke btol aku. Dlm keta, naek plak keta kecik VIVA, sempit giler coz anak2 aku semua nak berpangku kat aku. If naek keta aku, luas gak, bleh la mereka nak baring2 atas tilam. Sampai lenguh2 kaki aku coz kakak n aqil tido atas peha aku. PK, cmne aku tidokan mereka berdua atas pangku aku? haaaaaa.....Tido nyenyak dua2...aqil nak ngopek jerk...naek letih aku. Pg td aku g keje dlm keletihan. Smpi plak awal pg td. Kul 7.53pg dh smpi...aku rest dlm keta. Skali tertido...Aku bgn2 je, tgk jam kul 9.00pg...apelg, berlari aku g thumb in. Dh lewat. Cess! Kalo tau, b4 rest td, g thumb in dulu. If terlajak pon, dh thumb in...wawawawa...tp takpe, tak potong gaji. Academic head aku ckp, die akan kumpulkan minit2 lewat smpi satu jam in 1 month, baru potong gaji...takpe, aku lewat 5min baru. hahahaha! ntah2 ape2 je aku ari ni...Skrg ni, aku rindukan plak gelak tawa aqil. rase nak maen lg dgn die...

0 comments: