Sunday, November 15, 2009

Batrisyia menyerlah keperempuanannye...

Hahaha...Entry ni syok plak aku nk citer psl putriku ni. Aku mulai perasan sejak 2 weeks lepas. Kakak skrng ske main dgn baby doll. Plg membuat aku tertawa besar ialah:

  1. Kakak tarik baju die ke atas n ambil baby doll, letak kt breast die. Aku pelik, ape die wat sbnrnye...Rupe2nye, die nak susukan baby doll dgn breast die. Hahahaha...
  2. Kakak bg botol susu kat baby doll smbil tepuk peha baby doll tu n bunyi"syuuuhhh syyuhh" sptmane aku tidokan aqil. Hahaha...
  3. Berebut baby doll dgn anak baby sitter aku. Tau nape? Sbb masing2 rebut utk susukn baby doll dgn breast dieorg. Hahahaha...
  4. Pakaikan lampin baby doll. Pampers aqil pon die g pakaikan kat baby doll. Pandai plak die...
  5. Smlm, aku letak aqil atas peha kakak. Then, kakak pon bukak baju, pusing pale aqil mengarah breast die. Menjerit2 aqil, dr nak snap pic smpi tak jadi sbb dok gelak. ahahaha...

Selain tu, akak ni dh pandai pakai seluar sendiri. Die amek seluar die dlm gerobok, n sarung sendiri. Stokin pon same...dh pandai pakai sendiri...Plg aku suke, akak dgr arahan aku. Smlm, kakak cabut stokin kaki aqil. Then, aku soh kakak pasang balik. Kakak pon berusaha pasang balik kat kaki aqil tp tak berjaya. Last2, die g sarung kat kaki die. hahahaha!

2 comments:

MuzZz said...

Hehehe..betul la kata orang..breastfeed babies will breasfeed their babies..Kalau boy..suh bini dia nanti ar..hahaha.

Pinky Ayu said...

Hahaha...ade2 je kak muz ni...kakak skrg mmg lawak. Ade je wat bende yg wat ayu tertawa. Ibu ayu pon rase nak dok dgn ayu coz rindu kan gelagat kakak yg macam2...Sejak ade aqil ni, die lebih matang n berdikari...