Sunday, November 22, 2009

Makan Makan Makan

Fuhhh...sejak ibu aku datang 5 hari lalu, keje aku asyik makan je...pas makan, terasa nk tido. Kebetulan plak aqil nak nyusu. Aku breastfeed sambil baring n dgn aku sekali tertido...perghh...tgk skunk, sudah buncit skek...ari ni, aku takleh makan...utk kuruskan blk...dhlaa herbalife bape ari aku terlupe nak makan...cmne nk susut...hohoho...tp takpe, perot je buncit skek. 1 lg sbb, maybe sbb aku tgh lampu merah skunk neh...hehehehe...Ibu aku kalo dtg umah, umah aku kaya dgn makanan je. bukan aku je leh buncit, putriku pon same. putri aku tu lgla, tak berhenti makan. Asyik makan je smpi takot aku tgk perot buncit die. mcm nak meletup. dh dilarang, marah, merajok n nangis tak berhenti. Dr bingit telinga aku dgr, ibu aku pon bg je. apelaaa kakak ni. Aqil pon jd kuat nyusu skunk ni...perghhh...pnat gak aku. rase baru je die tido tau...So, aku kene wat keje dgn pantas...die tido je, tros wat keje. dlm 30min mesti dh siap semua. fuhh...kene atur blk jadual aku ni...

0 comments: